Advies en interimmanagement

Door mijn financieel economische kennis en managementervaring, word ik vaak gevraagd voor interim-opdrachten bij organisaties. Ik heb ervaring in het managen, financieel economische vraagstukken, logistiek en automatisering.

Ik ben vooral gespecialiseerd in de sectoren Zorg en Welzijn.

De opdrachten variëren van het maken van een begroting, een jaarrekening of managementinformatie tot het vastleggen van de AO (Administratieve Organisatie), het begeleiden van een fusie of reorganisatie, het projectleiderschap van de implementatie van een softwarepakket en specifieke zorgprojecten, zoals zorginkoop en cliëntenregistratie.

Het werken aan alleen vaktechnische problemen is echter niet voldoende.
Mijn aanpak richt zich ook op de medewerkers in een organisatie. Wordt er goed gecommuniceerd, welke cultuur is er, welke stijl van leidinggeven wordt er gehanteerd? Via begeleiding en coaching werk ik met de mensen in de organisatie, zodat zij efficiënter en effectiever en met meer tevredenheid en plezier hun werk doen.

Werkwijze

Vooraf wordt de opdracht helder geformuleerd, samen met de opdrachtgever worden er doelen bepaald. Tussentijds vinden er evaluatiegesprekken plaats. Aan het eind van de opdracht is er een eindevaluatie.

Opleiding en werkervaring

Ik ben opgeleid als financieel manager en controller. Ik heb interimprojecten gedaan in voornamelijk de sectoren zorg en welzijn. Voor een overzicht van mijn opleidingen en projecten, verwijs ik u naar mijn CV.

Meer Weten?

Wilt u meer te weten komen over consulting? Neem dan hier contact op.